Morgen vertrekdag! - Reisverslag uit Borne, Nederland van Marijke Hofstra - WaarBenJij.nu Morgen vertrekdag! - Reisverslag uit Borne, Nederland van Marijke Hofstra - WaarBenJij.nu

Morgen vertrekdag!

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

30 Januari 2015 | Nederland, Borne

Het is zover! Nog maar 1 nachtje slapen en dan ga ik naar Zuid-Afrika. Via dit blog ga ik proberen om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden en natuurlijk hoor ik ook graag van jullie hoe het in Nederland is :)

Morgenavond om 23.55 uur vertrekt mijn vliegtuig en maandag kom ik als alles goed gaat om ongeveer 2 uur 's middags aan. Een gigantische vliegreis, maar dat past wel bij een gigantische reis.

Hoewel ik nog niet alles precies heb uitgestippeld, is er wel een globaal reisplan. De eerste twee weken reizen Charlotte en ik samen van Kaapstad naar Knysna en weer terug. En hoe leuk; onderweg gaan we nog samen met Hanneke op stap! Als Charlotte weer terug vliegt dan blijf ik nog een paar dagen in Kaapstad om mijn visum te regelen. Daarna ga ik in twee maanden tijd van Kaapstad naar Johannesburg reizen. Daar stap ik weer op het vliegtuig naar Kaapstad en dan ga ik daar bij Greenpop stage lopen.

Dat was het voor nu. Mijn volgende verslag komt vanuit het prachtige Zuid-Afrika! x

  • 30 Januari 2015 - 22:23

    Ellen:

    Super gaaf!! Ga het met plezier lezen.

    Heel veel plezier gewenst en geniet ervan!! :D

    Xx Ellen

  • 30 Januari 2015 - 22:25

    Claudia:

    Goede vlucht gewenst, en ik ga je verhalen volgen!

  • 30 Januari 2015 - 22:38

    Hester:

    Jaaaa gevonden.kan niet wachten om je avonturen hier te lezen.
    goede reis!!!

  • 31 Januari 2015 - 09:11

    Berber:

    Ben heel benieuwd naar je avonturen. Liefs, berber

  • 01 Februari 2015 - 00:21

    Janneke:

    Kan niet wachten op je 1e verslag! Veilige reis! Xxx

  • 01 Februari 2015 - 21:19

    Simone:

    Reuze benieuwd hoe alles gaat! Genieten hè! Ga je volgen! Tot horens !

  • 04 Februari 2015 - 10:42

    Jeannet:

    Hè marijke goed aangekomen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijke

Actief sinds 30 Jan. 2015
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 7466

Voorgaande reizen:

31 Januari 2015 - 16 Juni 2015

Op reis in Zuid-Afrika

Landen bezocht: